Felhívjuk szíves figyelmét, hogy 2019 szeptembertől új kényelmi szolgáltatások kerülnek bevezetésre.
Amennyiben ön teljes körű hazai-nemzetközi nyugdíj szaktanácsadást, valamint ehhez kapcsolódó ügyintézést kíván igénybe venni, és nehézségbe ütközik irodánk felkeresése, úgy igény esetén egy előre megbeszélt időpontban az ön által megjelölt helyszínre önért megyünk és irodánkba szállítjuk, illetve onnan az ügyintézés-szaktanácsadás befejeztével az ön által megadott helyre Budapest egész területén.
A Budapest kényelmi szolgáltatás díja: irodánkba történő egyszeri szállítás esetén: 5.500.-Ft
Amennyiben háztól házig oda-vissza szeretné igénybe venni a szolgáltatást úgy annak díja: 7.500.-Ft
Vidéki városokban élő ügyfeleink figyelmébe ajánljuk a teljes körű helyszíni nyugdíj ügyintézés lehetőséget az alábbiak szerint:
Amennyiben ön valamelyik megyében laklik és nem áll módjában Budapesti irodánkat felkeresni, de szeretné szakemberre bízni a teljes körű nyugdíjához kapcsolódó ügyintézést, akkor igényelje ezt a típusú kényelmi szolgáltatásunkat. Önnel egy előre megbeszélt időpontban a megadott címen történik a nyomtatványok kitöltése, illetve az ügyintézéshez szükséges igazolások átvétele, megbeszélés szerint az ügyintézés menetének felvázolása. Ezek után az ön nyugdíj igénye a szakértő által benyújtásra kerül a helyileg illetékes Kormány Hivatal nyugdíjmegállapító szervnél. A hivatal az ön kezdő nyugdíjáról postai úton határozatot küld az igénylőnek. Az elkészült nyugdíj határozat kézhezvételét követően ellenőrzésre kerül az ön részére megállapított és folyósított nyugellátás összege. Mivel a nyugdíj ügyintézés teljes szakasza folyamatosan felügyelt így az ön részére valóban annyi ellátás kerül megállapításra amennyi a ledolgozott évei, és valós igazolt kereseti adatai alapján megilletik.
Amennyiben szeretné igénybe venni kényelmi szolgáltatásainkat, vagy kérdése van, úgy kérjük, szíveskedjen a nyugdijkenyelmesen11@gmail.com email címen, vagy +36308255476 telefonszámon felvenni velünk a kapcsolatot. Köszönjük.